نمایش زمان تقریبی مطالعه پست در وردپرس با افزونه Reading Time WP

مایش زمان مطالعه مطالب باعث می‌شود که کاربران برای کلیک کردن و خواندن نوشته‌های شما ترغیب شوند و علاوه بر این، از نظر اطلاع رسانی حجم مقالات از اهمیت زیادی برخوردار است. در این پست قصد معرفی افزونه‌ای جهت انجام این کار در وردپرس را داریم؛ با وین تم همراه باشید.

برخی از ویژگی‌های افزونه

  • قابلیت تخمین زمان مطالعه یک مطلب
  • قابلیت نمایش زمان بر حسب ثانیه یا دقیقه
  • قابلیت شخصی‌سازی ظاهر افزونه
  • تنظیم آسان و ساده افزونه
  • و…

نصب و راه‌اندازی افزونه

برای استفاده از این افزونه، ابتدا اقدام به نصب و فعال‌سازی می کنیم. پس از نصب، بخشی به نام Reading Time WP در منوی وردپرس نمایان می‌شود که از طریق بخش تنظیمات در دسترس خواهد بود. با ورود به این بخش می‌توانید تنظیمات افزونه را با توجه به نیاز خود انجام دهید.

نمایش زمان مطالعه مطالب در وردپرس

ابتدا افزونه Reading Time WP که با نام فارسی «زمان مطالعه وردپرس» ثبت شده است را از مخزن وردپرس نصب و فعال کنید (لینک در انتهای مطلب).

حالا اگر وبسایت‌تان را بررسی کنید، می‌بینید که در ابتدای تمامی مطالب متن “زمان مطالعه: x دقیقه” اضافه شده است.

برای شخصی سازی تنظیمات، در پیشخوان وردپرس به قسمت تنظیمات > زمان مطالعه وردپرس مراجعه نمایید.

در این صفحه امکان اعمال تنظیمات دلخواه روی بخش‌های مختلف مربوط به این پلاگین وجود دارد.

مواردی نظیر متون نمایشی، شاخص تعداد کلمات در دقیقه، محل نمایش متن در مطلب، فعال یا غیرفعالسازی نمایش در نوشته‌ها / برگه‌ها / رسانه‌ها و… قابل تنظیم هستند.

همچنین افزونه دارای شورت‌کدهایی جهت استفاده در محل‌های مختلف یا در میان کدهای قالب است که در صورت تمایل می‌توانید از آنها هم استفاده کنید.

این شورت‌کدها به همراه توضیحات کامل در انتهای صفحه تنظیمات افزونه قرار گرفته‌اند.

مطالب مرتبط

تفاوت UI و UX در طراحی سایت چیست؟

تفاوت UI و UX در طراحی سایت چیست؟

  UI و UX یکی از مهم ترین اصطلاحاتی است که در روند شکل گیری سایت نقش مهم و ویژه ای را ایفا می کند. در کنار رعایت اصول کدنویسی باید به این بخش توجه بسیاری کرد، در واقع زمانی که یک سایت طراحی می شود و مطالبی در آن بارگذاری می شود، کاربر با […]

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی چیست؟

شاید تاکنون عنوان رپورتاژ آگهی را شنیده باشید و برایتان سؤال شده باشد که رپورتاژ آگهی چیست و منظور از رپورتاژ آگهی، محتوای ویدئویی است یا محتوای متنی و یا محتوای صوتی؟ اکثر شرکت ها سعی دارند با به کار گرفتن مطالب و موضوعاتی در زمینه روابط عمومی و همکاری از طریق فضای مجازی، سایت […]

Doorway Page چیست؟

Doorway Page چیست؟

در ابتدا قصد داریم قبل از اینکه راجع به مفهوم Doorway Page صحبت کنیم به طور جداگانه لغات آن را بررسی کنیم. بدون شک میدانید که کلمه Door در زبان فارسی به معنای درب، دروازه و ورودی می‌باشد و کلمه Way نیز به معنای مسیر و راه است. بنابراین طبق توضیحات داده شده به طور […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات ویژه