سفارشی سازی قالب ایمیل با ووکامرس

شاید تا کنون تصمیم به تغییر قالب ایمیل خودتان گرفته باشید. اما این کار چگونه امکان پذیر است؟ باید چه مراحلی را طی کنیم؟ آیا با استفاده از افزونه اینکار امکان پذیر است؟ در این مقاله به این سوالات و بسیاری از سوالات دیگر که در این زمینه وجود دارد پاسخ خواهیم داد. اگر صاحب یک کسب‌وکار اینترنتی هستید و از وردپرس استفاده می‌کنید.قطعا تا کنون اسم ووکامرس را شنیده‌اید.

ووکامرس یک افزونه سایت‌ساز است که برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعد از نصب ووکامرس وبسایت وردپرسی شما تبدیل به یک فروشگاه اینترنتی می‌شود. با استفاده از ووکامرس می‌توانید با عناوین مختلف برای مشتریان خودتان ایمیل ارسال کنید. همچنین یک سری افزونه وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ایمیل‌های خودتان را سفارشی سازی کنید. در ادامه این مقاله به معرفی چند افزونه در این رابطه خواهیم پرداخت.

معرفی چند افزونه تغییر ظاهر ایمیل در ووکامرس:

برای افزونه فروشگاه‌ساز ووکامرس افزونه‌های مکمل زیادی نوشته شده است. در زمینه تغییر قالب ایمیل هم افزونه‌های مکمل زیادی در مخزن ووکامرس وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای اینکارکافیست به مخزن ووکامرس مراجعه کنید. اما اکثر این افزونه‌ها دارای کیفیت لازم برای تغییر ظاهر قالب ایمیل نیستند. در ادامه این بخش از این مقاله به معرفی چند افزونه پرکاربرد در این زمینه خواهیم پرداخت.

۱٫Email Customizer Pro:

افزونه Email Customizer Pro یک انتخاب عالی برای سفارشی کردن ایمیل‌ در ووکامرس است. در هنگام استفاده از این افزونه می‌توانید از بین انواع قالب‌های از پیش تعیین شده به راحتی قالب مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. همچنین پس از انتخاب الگوی مورد نظر می‌توانید برروی سفارشی‌سازی قالب خودتان تمرکز کنید. در این افزونه امکان فراهم شده که بعد از اعمال تغییرات به صورت زنده نتیجه کار را ببینید. این افزونه به شما اجازه می‌دهد که رنگ پس‌زمینه را تغییر دهید و لوگوی خودتان را اضافه کنید.

این افزونه عالی امکانات زیادی را برای شما فراهم می‌‌کند که می‌توانید از ‌آن استفاده کنید.

۲٫MailPoet:

MailPoet یک افزونه بسیار عالی برای ایجاد ظاهر ایمیل است. از این افزونه در موارد بسیار زیادی برای ایمیل مارکتینگ استفاده می‌شود. بازدیدکنندگان وبسایت می‌توانند به عنوان مشترک در وبسایت شما ثبت‌نام کنند و لیست‌‌های خودشان را ایجاد کنند. سازنده خبرنامه‌ می‌تواند به طور کامل با وبسایت شما ادغام شود. سازنده وبسایت می‌تواند با استفاده از این افزونه به طور کامل ایمیل‌هایی را ایجاد کند که بدون نقص در همه دستگاه‌ها نمایش داده ‌می‌شود. همچنین یک سری الگوهای پاسخگویی به صورت آماده وجود دارد که برای استفاده‌های مختلف ایجاد شده است.

۳٫YayMail:

YayMail یک افزونه سفارشی کننده ایمیل است که به شما کمک می‌تواند تا ایمیل‌های تراکنشی خودتان را در صندوق ایمیل کاربر برجسته کنید. این افزونه دارای قابلیت drag-and-drop قالب‌های ‌آماده می‌باشد که کار کردن با آ‌ن را برای کاربران بسیار ساده می‌کند. تغییر قالب ایمیل با استفاده از این افزونه کار بسیار ساده‌ای است و هیچ نیازی به یادگیری کدنویسی ندارد همچنین در هنگام شروع کار کردن با این افزونه یک نسخه رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که به راحتی می‌توانید از ‌آن استفاده کنید. این افزونه محبوب از تمامی اعلان‌های پیش‌فرض در وردپرس پشتیبانی ‌می‌کند.

۴٫Decorator WooCommerce Email Customizer:

این افزونه ایجاد شده است که برای ایمیل‌های خودتان در ووکامرس ظاهری زیبا و حرفه‌ای ایجاد کنید. استفاده از این ابزار بسیار ساده است و نیازی به تخصص خاصی ندارد. این افزونه بسیار در بین کاربران مختلف محبوب است و استفاده از آن کار بسیار ساده‌ای می‌باشد. اگر ظاهر ایمیل‌های خودتان را در وبسایت دوست ندارید این افزونه بسیار برای تغییر ظاهر ایمیل‌ها در ووکامرس مناسب است. همچنین می‌توانید از کدهای ‌css برای تغییر بهتر ظاهر وبسایت خودتان استفاده کنید.

۵٫WooCommerce Email Template Customizer:

WooCommerce Email Customizer یک افزونه است که به خوبی طراحی شده است و در بین کاربران از رتبه بالایی برخوردار هستند. یک افزونه عالی برای صاحب فروشگاهی است که می‌خواهد بر ایمیل‌هایی که ارسال می‌کند کنترل کامل داشته باشد. مانند برخی دیگر از افزونه‌ها، این افزونه از یک سازنده کشیدن و رها کردن( drag-and-drop ) با پیش‌نمایش زنده قالب‌ها استفاده می‌کند. این کار شما را از زحمت ویرایش یا طراحی مجدد ایمیل‌های خود برای اندازه های مختلف صفحه رها می‌کند.

این افزونه در بین کاربران مختلف بسیار محبوب است و بسیاری از مشتریان این افزونه نظرات خوبی در رابطه با این افزونه نظرات خوبی را ارسال کرده‌اند. همچنین مشتریان به این افزونه CodeCanyon برای پشتیبانی خوب آن ۵ ستاره داده‌اند که می‌تواند بسیار مورد توجه باشد.

۶٫Jilt:

Jilt گزینه بسیار پیچیده‌تری برای هر صاحب فروشگاهی دارد که یک ابزار حرفه‌ای برای بازاریابی ایمیلی محسوب می‌شود. فراتر از سفارشی‌سازی ایمیل، Jilt برای کسب درآمد بیشتر فروشگاه اینترنتی شما با خبرنامه‌ها و ایمیل‌های بازیابی سبد خرید طراحی شده است. پلاگین Jilt کاملاً رایگان می‌باشد و حساب اصلی Jilt نیز رایگان است. شما می توانید تا ۳۰۰ مخاطب فعال داشته باشید و ۶۰۰ ایمیل در ماه در سطح رایگان قبل از ارتقاء به طرح رشد ارسال کنید.

این افزونه زمانی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد که شما می‌خواهید بدون هزینه اضافی اقدام به ارسال ایمیل‌های زیبا برای مشتریان خودتان کنید. اگر یک کسب‌وکار کوچک دارید استفاده از این افزونه ‌می‌تواند به افزایش هر چه بیشتر جذابیت کسب‌وکار شما کمک کند و آن را رشد دهد.

سخن آخر:

یکی از کارهایی که ممکن است در هنگام گسترش کسب‌وکار خودتان علاقه مند به انجام آن باشید ایمیل مارکتینگ است. ممکن است شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی بزرگ یا کوچک باشید که می‌خواهیداز ایمیل مارکتینگ برای افزایش سوددهی کسب‌وکار خودتان استفاده کنید. افزونه‌های معرفی شده در این مقاله می‌تواند به طور کامل راهنمایی برای شروع زیباتر کردن ایمیل‌های ارسالی توسط شما به مشتریان خودتان باشد. اگر افزونه بهتری را در این زمینه می‌شناسید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دسته :آموزش و مقاله , افزونه وردپرس رایگان تاریخ :چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ بازدید :1,681 نظرات : 0 نظر
نظرات
جهت پشتیبانی محصول از طریق تیکت اقدام کنید / نظرها بعد از تایید مدیران منتشر می‌شود.

    پشتیبانی تلگرام وین تم